FANDOM

Hashirama no Jinzōtai
Hashirama no Jinzōtai.png
Nazwa
Rōmaji Hashirama no Jinzōtai
Debiut
Manga Rozdział 512
Anime Odcinek 254
Występuje w Manga i anime
Informacje

Hashirama no Jinzōtai to nie czujący klon Hashiramy Senju, Madara Uchiha stworzył go, aby pozyskać jego kekkei genkai unikalne uwolnienie drewna. Znajduje się w podziemnej części Cmentarza Gór, i hodowano przy użyciu Demoniczna Statua Zewnętrznej mocy mędrca jako katalizatora.

Wygląd

Łodyga kwitnącego drzewa.png

Łodyga kwitnącego drzewa.

Klon, co naturalnie niesie duże podobieństwo do Hashiramy, wyrasta z boku gigantycznego drzewa kwitnienia, z ośmioma rękami zawieszone wokół niego. Macierzysty ponosi pojedynczy kwiat, na którym siedział demoniczna Statua wśród płatków. Drzewo ma również skok jak występy, które wystają z całego i wzdłuż łodygi podobny do oddziałów i gigantyczną sieć korzeni wystających na masową zalanej jaskini. W czasie czwartej wojny shinobi, macierzyste drzewo znacząco wzrosło dłużej niż to było w ostatnich dniach Madary.

Rola

Tobi w trakcie rozwoju.png

Rozwój Białych Zetsu przymocowany do drzewa.

Gdy Madara walczył z Hashiramą w Dolinie Końca, wierzono, że został zabity. W rzeczywistości, Madara użył walkę do zabrania DNA Hashiramy i zanegowane własną śmierć poprzez użycie Izanagi. Madara później wykorzystał Demoniczną Statuę Zewnętrznej Ścieżki pielęgnować Hashiramę w DNA, które doprowadziły do ​​powstania ogromnego kwitnącego drzewa zawierające klona Hashiramy przyznanie im rozcieńczonym uwolnienie drewna. Aby dalej żyć poza jego naturalnej żywotności, Madara ciągle trwało w czakrze Demonicznej Statuę dołączając się do drzewa za pomocą trzech wąsów, rozpościerające się od swoich macierzystych. Liczba rozwóuj Biały Zetsu pojawiła się na gałęzi drzewa, w wiodącym Madara wierząc, że został stworzony jako nieprzewidziany skutek eksperymentów, gdy w rzeczywistości, że potajemnie został usunięty z wnętrza pomnika przez Czarnego Zetsu i zmodyfikowanej ich DNA, aby prawie pasuje Hashiramy.

Gdy śmiertelnie ranny Obito Uchiha przybył w podziemnym tunelu podłączonego do Cmentarza Gór, Madara miał Biały Zetsu pobrał go i dołączył sztuczne ciało Hashiramy do jego uszkodzonej prawej połowie. Przed śmiercią, Madara umieścił niektóre z jego woli w drzewo w postaci odbiorników czakry, które wystawały z pępka później demonicznego posągu. W czasie czwartej wojny shinobi, 100000 Biały Zetsu nie w pełni rozwinięte. Po tym jak Kabuto Yakushi porwał Yamato i wykorzystał go do dalszej poprawy Białego Zetsu, zawiesił go powstrzymać drzewa, stojące klon Hashiramy.

Ciekawostki

  • W mandze, kwitnące drzewo jest w całości w kolorze białym, natomiast w anime, to samo drzewo kwiat brązowy i na górze jest fioletowy.
  • Ogólnie rzecz biorąc, drzewa i kwiaty przypominają złoty kwiat lotosu o wiele dłuższe, cieńsze łodygi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki