FANDOM

Hashirama Senju
PoprzedniNastępny
Rozdział 620.png
Informacje
Rozdział 620
Tom 65
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 366
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Mokuton: Mokujin no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Hashirama Senju jest 620 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Gdy Sasuke śmiało deklaruje, że odpowiedź Hashiramy byłby zdecydować czy powinien on zemścić się na Konosze, rozwścieczony Tobirama stwierdza, że nie pozwoli na to, przygotowując się do walki z Sasuke. Jednak w ostrą wymianę dołącza Hashirama, który wysyła wokół ludzi w panikę. W końcu Tobirama uspokaja się, Hashirama z uśmiechem na twarzy oznajmia, że wszystko w porządku, Hiruzen oddycha z ulgą, a Minato był zdziwiony. Chwaląc Itachiego, jakim był dobrym shinobim, nawet lepszym od niego, Hashirama postanawia opowiedzieć historię chociaż będzie długa. Kiedy chce zacząć mówić, Orochimaru informuje wszystkich, że trwa wojna, Madara Uchiha został ożywiony. Hashirama postanawia opowiedzieć skróconą wersję, ale Tobirama chciał już wyruszyć na pole bitwy. Jednakże Orochimaru uniemożliwił mu to. Minato i Tobirama wyczuli sytuację, a Namikaze był zadowolony, że syn współpracuje z Kuramą. Orochimaru powiedział, że to od Sasuke będzie zależało czy ich wykorzysta do zniszczenia Konohy. Hashirama postanawia opowiedzieć historię, aby rozwiać mrok w młodym Uchiha, gdy siada na ziemi i zaczyna opowieść o konfrontacji z Madarą w Dolinie Końca, a także historię Senju i Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki