FANDOM

Gunbai
Gunbai,
Nazwa
Rōmaji Gunbai
Debiut
Manga Rozdział 398
Anime Odcinek 140
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Użytkownicy
Madara Uchiha

Obito Uchiha

Gunbai lub Gunbai Uchiwa wachlarz aranżacji nie jest składanym wachlarzem, zazwyczaj wykonany z drewna. Był używany w starożytnej Japonii przez funkcjonariuszy samurajskich do komunikacji z wojskiem. Obecnie jest on używany przez sędziów zawodowych meczów sumo.

Madara Uchiha był za życia znany z używania tego wachlarza w walce. Później Obito Uchiha dzierżył wachlarz stwarzania jako legendarnego Uchihę, przed ożywieniem przodka w czwartej wojnie shinobi. Jes to szeroki wachlarz z Tomoe na nim i ma długą rękojeść z owinięta bandażami podstawę, a także po przyłączonym do niego długiego łańcucha. W przeszłości, gdy Madara użył go, był brązowy z czarną obwódką, z czerwonym Tomoe, a łańcuch był przy pomocowany do uchwytu, który wydaje się być związany z jego kama. Gdy Obito zaczął używać go, został przedstawiony jako mający fioletowy odcień z czarnym obramowaniem, a na niej projekt Tomoe, pojawiające się z łańcucha, aby wprowadzić go za rękaw. W czasie trzeciej wojny shinobi było widać wiszące na ścianie wewnątrz groty z cmentarza gór.

Obito dzierżył gunbaia głównie jako cep przy użyciu dołączonego łańcucha do prowadzenia wachlarza, który może wykorzystać również jako tarczy, ponieważ jego wytrzymałość, jak to było w stanie zablokować Chō Mini Bijūdama Naruto nie otrzymując żadnych zauważalnych szkód. W gunbaiu miał możliwość zastawienia ataku przeciwnika z powrotem do nich. Również Madara sparował go jako tarczę i jak maczuga w połączeniu z jego kamą, a także pozwolił mu wykonywać różne inne techniki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki