FANDOM

Garuda
Garuda.png
Debiut
Manga Rozdział 477
Anime Odcinek 209
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations
Występuję w Manga, anime, gra i OVA
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Wiek 10

Garuda jest jastrzębiem i osobistym przywołańcem Sasuke Uchihy.

Wygląd

Przypomina normalnego jastrzębia, jest znacznie większy pod względem wielkości do jednego. Został przedstawiony w brązowym kolorze i ma ciemne znaki wokół oczu, jak również wzdłuż boków na dziobie.

Historia

Szczyt Pięciu Kage

Podczas swojej walki z Danzō Shimurą, Sasuke przywołał jastrzębia, aby uniknąć spadania z mostu po zranieniu przez Fūton: Shinkūgyoku Danzō. Później Sasuke usiadł na ptaku w celu uniknięcia Fūton: Shinkūha, gdy leciały w ich kierunku. W anime, jastrząb dodatkowo pomaga Sasuke w jego walce, używając swojego ciała i kieruje jeden wiatr Danzō na wiatr zwiększony shurikenem i wysyła go z powrotem na niego, odcinając prawą rękę Danzō i mając go zwolnić uścisk na Sasuke, co pozwala Uchihy ciąć Danzō w klatkę piersiowej; w mandze, to Sasuke, który zerwał się z jego prawej ręki miecza Kusanagi. Po tym jak Sasuke zabił Danzō, jastrzębia widziano latającego z dala od walki.

Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego

Sasuke przywołuje jastrzębia, kiedy sprawia, że jego drugi atak na Madarę Uchihę.

Kaguya Ōtsutsuki Kontratakuje

Później jastrząb został przywołany jeszcze raz zatrzymując Sasuke i Naruto od wpadnięcia do lawy kiedy Kaguya teleportowała drużynę 7 powyżej rzeki lawy. Następnie Kaguya rozpoczęła atak, uderzając tenketsu jastrzębia w skrzydłach, które skutecznie wyłączyły swoją zdolność do latania. Naruto ratuje zarówno jastrzębia i resztę drużyny za pomocą jego ramion czakry, potem jastrząb wraca do swojego wymiaru.

Ciekawostki

  • W anime, gdy Garuda zadebiudował, wiele jego projektów jest stracone z mangi i oznakowanie na stronie dzioba są niewidoczne.
  • Garuda to duży ptak, mityczny ptak lub podobny stwór, który pojawia się zarówno w religii hinduistycznej i buddyjskiej.
  • Po raz pierwszy zaobserwowano Sasuke lecącego na jastrzębie na okładce 1 rozdziału.
  • Ponieważ wszystkie przywołane zwierzęta znajdują się w tym samym wymiarze, jako człowiek, Garuda powinna już złapać się Nieskończonym Tsukuyomi, jak inne zwierzęta były pokazane złapane w genjutsu. Jednak wydaje się, że Garuda użyła kinjutsu. Nie wiadomo, czy to przez przypadek, czy wszyscy wezwani zwierzęta były zwolnione z techniką, czy Sasuke był w stanie przełamać genjutsu, gdy zwołać go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki