FANDOM

Garō
Garō 我婁 Garō
Debiut
Manga Tom, Rozdział 24
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Zawód Zewnętrzny
Przynależność Kara

Garō (我婁, Garō) to mężczyzna pracujący dla Kara jako Zewnętrzny.

Osobowość

Garō jest wściekłym człowiekiem, który wyraża wrogość wobec Kawakiego, wzbudzając w nim urazę, że odstrzelił mu szczękę. Garō również okazuje się być dumnym człowiekiem, zajmującym się dumą Zewnętrznych po porażce Ao. Ma skłonność do bezmyślnego mówienia o wrażliwych informacjach, nawet przed wrogami, co sprawia, że inni uważają go za idiotę.

Wygląd

Wygląd Garō

Pełny wygląd Garō.

Garō jest starszym mężczyzną o spłaszczonych włosach, ubrany w całun i ciemny strój. Nosi maskę na głowę, a część przypomina maskę gazową. Zamiast broni uprawia mechaniczne kończyny.

Umiejętności

Korzystając ze swoich Naukowych Narzędzi Ninja, Garō może generować i wystrzelić strzały z jego rąk do przenoszenia.

Biografia

Przeszłość

W pewnym momencie szczęka Garō została zniekształcona przez Kawakiego, co doprowadziło go do urazy chłopca.

Kawaki

Po zaproszeniu przez Deltę do odzyskania statku, Garō towarzyszył jej w pobliżu granicy Ziemi Ognia, gdzie sterowiec Kawakiego rozbił się. Znalezienie go z drużyną Konohamaru, drażnił chłopca, że zwróci go do Kary, zanim zaatakuje go i przechwyci jego osłabiony atak.