FANDOM

Fusō
Fusō.png
Debiut
Manga Rozdział 444
Anime Odcinek 172
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Występuje w Manga, anime i gra
Głosy
Japoński Toa Yukinari
Angielski Stephanie Sheh
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta.png Kobieta
Wiek 28
Zawód Pielęgniarka
Przynależność Amegakure.png Amegakure
Klan Uzushiogakure.png Klan Uzumaki
Rodzina
Ise (Mąż)

Nagato (Syn)

Fusō była pielęgniarką i obywatelem Amegakure, gdzie mieszkała w małej wiosce z synem i mężem.

Osobowość

Jako pielęgniarka, praca u boku swojego męża, aby udzielać pomocy innym w czasach wojny, Fusō była bardzo współczującą kobietą. Bardzo kochała swojego syna, gotów poświęcić własne życie, aby umożliwić Nagato ucieczkę.

Historia

Przeszłość

W czasie drugiej wojny shinobi, Fusō i jej mąż Ise zapewniali humanitarną pomoc. Pewniej nocy, w czasie wojny, Fusō i jej rodzina ukrywali się w swoim domu, gdy weszli dwóch shinobi z Konohy w poszukiwaniu pożywienia. Rodzina starała się uciec, ale zostali wykryci. Fusō i Ise walczyli z shinobim, aby dać Nagato szansę na ucieczkę, ale shinobi z Konohy uznali ich za wroga i zabili ich oboje.

Świadkiem tego Nagato, nieświadomie obudził Rinnegana, a następnie zabił obu shinobi z Konohy. Nagato pochował swoich rodziców przed odejściem, aby szukać pożywienia. Śmierć rodziców jest pierwszą wielką tragedią jego życia, a w jego oczach, że dowodem Konohy głoszącego pokoju jest koszt życia innych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki