FANDOM

Eksplozja! Tryb Mędrca
PoprzedniNastępny
Eksplozja! Tryb Mędrca.png
Informacje
Opening Toumei Datta Sekai
Ending Jitensha
Odcinek 163
Wątek Inwazja Paina (wątek)
Manga Rozdział 430, Rozdział 431, Rozdział 432
Data Emisji 03.06.2010
Postacie
Kō Hyūga
Jutsu
Senpō: Kawazu Naki
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Eksplozja! Tryb Męrca jest 163 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Naruto zostaje przywołany przez Shimę wraz z kilkoma innymi ropuchami, wyraźnie zaskoczony faktem, że Konohagakure została całkowicie zniszczona. Dobrze wiedząc, że Pain jest za to odpowiedzialny, Naruto spotyka go. Jednakże Tsunade interweniuje i wyzywa go do walki, ale okazuje się bezradna, ponieważ zużyła całą czakrę do uleczenia i ochrony mieszkańców. Pain, przez ścieżkę Deva, mówi jej, że powoli zaczyna rozumieć ból, ale jednak ona nie jest celem. Ścieżka Ashury atakuje ją, lecz Naruto interwieniuje, rozbijając go jednym ciose, a na rozkaz Gamakichi zabiera Tsunade w bezpieczne miejsce i informuje wszystkich, aby nie ingerowali w walce z Painem. Ścieżka Zwierząt przywołuje zwierzęta, która atakują Naruto. Korzystajac z Senpō: Ōdama Rasengan Naruto wysyła na przyłowańce, które poleciały wysoko w powietrze, które zostały zaatakowane przez Gamabuntę, Gamaken i Gamashiro. W obliczu ścieżki Preta, używa Kawazu Kumite pokonując go. Pain twierdzi, że on i Naruto mieli tego samego nauczyciela i powinni mieć takie same wizje na temat pokoju, z udziałem Naruto poświęcając swoje życie i rodzaj przekazu lisiego demona do tego przyczyny. Naruto w gniewie odrzuca ten pogląd i rzuca nowego Rasenshurikena, szokując Fukasaku, Shimę i Sakurę oraz nieznanego członka z klanu Hyūga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki