FANDOM

Dzień narodzin Naruto
PoprzedniNastępny
Dzień narodzin Naruto.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Odcinek 380
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 643, Rozdział 644
Data Emisji 02.10.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.

Hashirama Senju

Jutsu
Uwolnienie Drewna: Kwitnące Drzewo

Musekiyōjin

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Dzień narodzin Naruto jest 380 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Yin-Kurama pyta Minato czy zamierza pozwolić Naruto posprzątać po nim, zauważając, że uczenienie jego syna jinchūrikim nie było złym pomysłem. Tobirama zauwazył, że chłopak w pełni opanował senjutsu i połączeniu z Hiraishin no Jutsu przypomina mu jakby walczył razem z bratem, Hashiramą. Obito postanawia wszcząć przygotowania do Nieskończonego Tsukuyomi i tworzy gigantyczne kwitnące drzewo. Każdy z czterech kwiatów zaczyna ładować kulę ogoniastej bestii. Sojusz Shinobi zstanawia się w jaki sposób mogą uniknąć tych kul, Minato i Tobirama mogli teleportować tylko po jednej z nich. Hashirama chce im pomóc, ale Madara mu to uniemożliwia, którzy przypomina mu, że ich ciała są ożywione. Obito wysyła odbiorniki czakry i wznosi barierę zatrzymując sojusz z drzewem. Naruto przybija żółwika z Minato dla nowej strategii, łącząc obie połówki Kuramy. Obito zawija się w płaszczu ochronnym, nadal przypominając Minato, że następnego dnia przypada rocznica jego śmierci i Kushiny. Naruto pamięta, że to jego urodziny. Minato wierzy w swojego dorosłego syna. Minato i Naruto łączą swoje połówki czakry Kuramy, a na sojuszu shinobi pojawia się płaszcz. Do ich lokalizacji przybywają Jūgo i Sasuke, którzy otrzymali czakrę. Obito wystrzeliwuje w sojusz kule ogoniastej bestii. Sojusz wychodzi bez szwanku, zostali przeniesieni z bariery przez Minato, przez pełnomocnika czakry Naruto. Tobirama zauważa podobieństwo z techniką Kage Bunshin no Jutsu do dyspozycji czakr, imponuje Naruto ze znajomością techniki, ujawniając się jak twórcy. Minato chce porozmawiać z Naruto, Uzumaki mówi, że nie jest to konieczne posiadając czakrę matki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki