FANDOM

Drużyna Kakashiego
  • Drużyna Kakashiego w części I.
  • Drużyna Kakashiego w części II.
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 3
Anime Odcinek 3
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Liderzy Kakashi Hatake

Yamato

Członkowie Naruto Uzumaki

Sakura Haruno
Sasuke Uchiha
Sai
Sora

Przynależność Konohagakure.png Konohagakure
Drużynowe Jutsu
Pachinko no Jutsu

Gufū Suika no Jutsu

Drużyna Kakashiego, znana również jako Drużyna 7, to zespół prowadzony przez Kakashiego Hatake i powstała z członkami geninów. Członkowie zostali wybrani, aby zrównoważyć talenty: Naruto, najgorszy uczeń w jego klasy, Sakura Haruno mająca inteligencję i Sasuke Uchiha mistrzowskie opanowanie ninjutsu. Sakura polega bardziej na kolegów z drużyny, a Sasuke musi nauczyć się współpracy z innymi. Później ujawniono, że Kakashi został wybrany specjalnie na dowódcę drużyny 7 z dwóch powodów: Będąc uczniem ojca Naruto i otrzymuje zadanie utrzymanie lisa na dystans, podczas gdy nieświadomie uhonorował obietnicę, że Hiruzen Sarutobi będzie trzymał Itachiego Uchihę w tajemnicy, aby powstrzymać Sasuke od przejścia na ścieżkę mroku i dla bezpieczeństwa. W czasie, ich szkolenia, o podpbnych cechach do ostatniego, Kakashi zauważył rywalizację między Naruto i Sasuke, które jest podobne do niego i Obito Uchihy, a tym bardziej Jiraiyi i Orochimaru.

Historia

Kiedy Sasuke uciekł z Konohy pod koniec części I, udał się do Orochimaru w celu zabicia Itachiego, aby pomścić klan, drużyna 7 została rozwiązana przez następne dwa i pół roku. Do czasu ich spotkania na początku części II, wciąż technicznie genin, Naruto zyskał nowe siły pod okiem Jiraiyi, podczas gdy edukacja Sakury pod okiem Tsunade staje się zarówno zdolnym i wykwalifikowanym medycznym shinobi. Obaj zjednoczeni z Kakashim reformują drużynę Kakashiego udają się na ratunek Gaary od rąk Deidary i Sasoriego - członków Akatsuki. W walce, umierający Sasori mówi Saskurze i Chyio, że on ma szpiega w szeregach Orochimaru. Jednak Kakashi został ranny i w drużynie tymczasowo umieszczono jako kapitana Yamato, a za zastępstwo Sasuke, Saia. Chociaż Sai otrzymał od swojego przełożonego misję zamordowania Sasuke Uchihy, lecz po zdobyciu akceptacji jako członka drużyny Kakashiego porzucił misję zabicia Uchihy.

Plik:Zastępcza Drużyna Kakashiego.PNG

Podczas drugiej próby odnalezienia Sasuke po wieści jak pokonał Orochimaru, Drużyna Kakashiego towarzyszy oddziałowi ośmiu osób z drużyny Kurenai, aby go odnaleźć. Jednak utrudnienia Tobiego powoduje, że grupa traci ślad Sasuke jak był porywający się przez zamaskowanego shinobi. Po tym jak Tobi ujawnia prawdę Sasuke, że to rada Konohy zmusiła Itachiego do wymordowania klanu Uchiha, chłopak dołączył do Akatsuki i staje się międzynarodowym kryminalistą. Na wieść o ataku Sasuke na młodszego brata Raikage, Danzō, który został mianowany Hokage, wydał list gończy za Sasuke.

Oryginalna drużyna 7 spotyka się ponownie.png

Oryginalna drużyna 7 spotyka się ponownie.

Podczas Szczytu Kage, pomimo próby Naruto przekonania Raikage oszczędzenia Sasuke, Sakura i Kakashi oddzielnie próbowali zabić swojego byłego kolegę z drużyny, aby zapobiec w przyszłości skutki. Jednak obaj byli przerażeni, gdy Sasuke okazał się być bez serca, jak wyjawia zniszczenie Konohy. W tym samym czasie, Naruto konfrontuje się z Tobim, który objawia nowy cel Sasuke, jego nienawiść i wola Naruto są przeznaczeniem, ponieważ to wola ognia i klątwa nienawiści. Przybywając w momencie uratowania Sakury z rak dawnego przyjaciela, widząc, że jest blisko do Czwartej Wojny Shinobi, Naruto postanawia, że walka z Sasuke jest jedynym sposobem do zatrzymania go, nawet jeśli obaj mieliby umrzeć.

Drużyna Kakashiego..png

Drużyna Kakashiego.

Jednakże ostateczne spotkanie Sasuke z Itachim spowodowało kwestowanie u niego. Po ożywieniu Orochimaru i spotkanie z ożywionym Hashiramą Senju i nauczeniu się, co znaczy być shinobim, Sasuke postanowił chronić Konohę jak jego brat, kiedy powrócił do dawnych towarzyszy, żeby wspomóc w walce z Madarą Uchihą, Obito i Dziesięcioogoniasty. Czterej oryginalnych członków drużyny 7 są jedynymi, którzy uniknęli światła Nieskończonego Tsukuyomi, co Sasuke uważa, że jest ostatnią nadzieją ludzkości.

Po intensywnej walce, Naruto i Sasuke stracili swoje dominujące ręce, Sasuke traci lewą i Naruto traci prawą rękę, a krew ich amputowanej broni "pieczęć pojednania". Dzięki wąskiej porażki i rezygnacji wewnętrznej ciemności, przepaść pomiędzy trójki Sasuke, dużo szczęścia Kakashiego, zostaje zniesiony i powraca na dobre warunki, a nawet śmiać razem po tylu latach i prób.

Potem, z Kakashim jako Szósty Hokage, zaangażował Sasuke w rozwianiu Nieskończone Tsukuyomi i jako rzecz do Naruto, bohatera czwartej wojny shinobi, Sasuke za swoje zbrodnie zostaje ułaskawiony, a potem chodzi po świecie w celu ich umorzenia, ale przed Sakurą obiecuje pieszczotliwie, że wróci i odbiera stary ochraniacz na czoło od Naruto.

Kilka lat po czwartej wojny shinobi, Naruto otrzymuje od Kakashiego stanowisko Hokage i staje się Siódmym Hokage, a Sasuke i Sakura pobierają się, a także zakładają rodzinę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki