FANDOM

Przeznaczenie

Walka, która tworzy Dolinę.

Dolina Końca znajduje się w pobliżu granicy Kraju Ognia i Kraju Dźwięku. Wkrótce po założeniu Konohy, lider Senju, Hashirama Senju został Pierwszym Hokage, ku zgorszeniu upadłego lidera Uchiha, Madara Uchiha, który ma na celu zniszczyć wioskę z wymuszonym pomocą Kuramy - lisa. Dolina została wyrzeźbiona przez Chōjō Kebutsu Hashiramy. Walka zakończyła się zwycięstwem Hashiramy, Madara unika śmierci, a potem ukrywania się, i Kurama jest zamknięty w Mito Uzumaki.

Dolina Końca

Kraje graniczące z doliną (Madara, po lewej; Hashirama, po prawej).

Destrukcyjne pokazane w epickiej walce pozostawił dziurę na ziemi, które zaczęło być nazywane Doliną Końca. Z wodospadem służący jako granica Kraju Ognia i ziemi, która była później znany jako Oto, później Dolina powstało z dwóch olbrzymich posągów głównych walk: Hashirama na Ziemi stronie wodospadu ognia i Madara po przeciwnej stronie do symbolizują jego dezercji z ich osady. Posągi są stawiane do tradycyjnych Shinobi sparingu Pieczęć konfrontacji, która jest protokół przed pojedynkiem.

Lat później, pod koniec części I, Naruto gonił teraz poszukujących ninja, a także członka drużyny Naruto, Sasuke Uchiha do doliny w celu doprowadzenia go do wioski, zanim ostatni próbował go zabić, aby zdobyć Mangekyō Sharingan. Ostatecznie, przy użyciu ich największych ataków w tym samym czasie, bitwa zakończyła się Sasuke zjawi się jako zwycięzca, z rzeźbami Madara i Hashirama otrzymujących średnie obrażenia podczas walki.

Zniszczona Dolina po rewanżowej walce Naruto i Sasuke

Zniszczona Dolina po rewanżowej walce Naruto i Sasuke.

W części II, Tobi idzie do doliny i znajduje się na szczycie pomnika Madary, jak rozmyśla nad tym, jaka będzie ścieżka Sasuke. Chwilę po czwartej wojny shinobi Naruto i Sasuke ponownie przybywają do doliny na ponowną walkę. Obaj zniszczyli dolinę, pozostawiając wiele z nich zniszczył do końca z Naruto jako zwycięzcy. Wiel z obu posągów zostały całkowicie zniszczone, pozostawiając tylko dwie ręce, jeden z każdej figury, tworząc Pieczęć pojednania, symbolizujące Naruto i Sasuke pojednania i mające ostatecznie rozstrzygane ich różnice.

Ciekawostki

  • W przerywnikach anime Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations stworzonych przez Studio Pierrot pokazano, że to odbita Kula Ogoniastej Bestii Kuramy doprowadziła do powstania Doliny Końca.
  • Dolina Końca była częścią tła w piątym i dwunastym openingu Naruto: Shippūden.
  • W opowieści Tobiego, Madara został pchnięty ostrzem z przodu. Hashirama wyjawił, że pchnął Madarę ostrzem od tyłu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki