FANDOM

"Dlaczego do tej pory..."
PoprzedniNastępny
Rozdział 600.png
Informacje
Japoński なぜ今まで
Rōmaji Naze Ima Made
Angielski How Come Until Now?
Polski Dlaczego do tej pory...
Rozdział 600
Tom 63
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 343
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Katon: Bakufū Ranbu
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Dlaczego do tej pory..." (なぜ今まで, Naze Ima Made) jest 600. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Wstrząśnięci po tym objawieniu, Kakashi Hatake i Maito Gai zaczęli zadawać pytania niegdyś zamaskowanemu mężczyźnie, czy on naprawdę jest Obito Uchiha. Widząc jego Mangekyō Sharingana, Kakashi nie ma co do tego wątpliwości. Jednak Obito powiedział, że jeśli chcą to mogą go tak nazywać, bo dla niego to bez znaczenia. Hatake przypomniał sobie, gdy jego przyjaciel odszedł, a następnie zapytał czy w jaskini przeżył. Doprowadziło to, że Naruto Uzumaki zapytał kim jest ich wróg, Maito Gai odpowiedział, że to ich dawny kompan, którzy rzekomo zginął podczas Trzeciej Wojny Shinobi. Będąc w ciągłym szoku, Kakashi Hatake zapytał Obito, dlaczego tej pory był w ukryciu. Obito Uchiha odpowiada, że jego przyjaciel pozwolił umrzeć Rin. Jeszcze bardziej oszołomiony, Kakashi Hatake pyta się byłego kompana czy zamierza go winić. Obito odpowiedział, że nie ma zamiaru go winić, ponieważ nie widzi sensu, aby obwiniać tę bezsensowną rzeczywistość, która niebawem zniknie. Naruto Uzumaki próbował zmobilizować swojego senseia, mówiąc teraz, że trzeba powstrzymać plan Obito i później wysłucha tą opowieść. Obito Uchiha użył techniki Bakufū Ranbu wysłał ją w kierunku swych wrogów. Naruto powstrzymuje atak za pomocą ogonów Kuramy. Niespodziewanie obok Obito Uchihy pojawia się Madara Uchiha Stojąc obok młodszego Uchihy, Madara mówi, że tu jest zdecydowanie ciekawiej, wszyscy są zdziwieni pojawieniem się nowego wroga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki