FANDOM

Delta
Delta デルタ Deruta
Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 15
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Zawód Wewnętrzny
Przynależność Kara

Delta (デルタ, Deruta) jest "Wewnętrzna" od organizacji Kara.

Osobowość

Delta ma krótki temperament, który sprawia, że czuje się w tym samym czasie. Jest bardzo skoncentrowana na misjach, a tym samym na przyszłym czasie. Jigen wspomniał, że martwiła się również tym, czym jest próżna.

Wygląd

Wygląd Delty

Pełny wygląd Delty.

Delta ma długie, kręcone włosy i niezwykłe oczy, z pionowymi liniami biegnącymi wzdłuż linii brzegowej. Na środku jej czoła ma tatuaż z cyfrą rzymską.

Umiejętności

Delta udowodniła, że ma ogromną siłę, może kopać stół i łamać go przy ścianie.

Biografia

Ao

Delta uczestniczy w spotkaniu Jigen, aby omówić pilną sytuację związaną z brakującym "statkiem". Kiedy Jigen rozprawił się z genjutsu, powiedział, że muszą odzyskać statek za wszelką cenę.

Kawaki

Podczas kolacji z Jigenem, Delta martwi się o Koji Kashin próbującego powtórzyć Kawakiego. Po wysłuchaniu argumentacji Jigena, gniewnie odrzuca stół i domaga się, aby dowódca wiedział, że Jigen wyjaśnia, jak długo trwa regeneracja naczynia. Delta otrzymuje później pozwolenie od Jigena, by samemu sprawdzić postępy misji i złożyć mu raport, jeśli są jakieś problemy.

Shen później dołączył do Koji z daleka i został zapytany przez niego, czy przyniosła zewnętrzną, którą potwierdziła, że przywiozła Garō. Jest także zaskoczona, gdy dowiedział się, że Boruto Uzumaki posiada Kāmę.

Ciekawostki

  • "Delta" jest czwartą literą alfabetu greckiego.