FANDOM

Delta
Delta デルタ Deruta
Debiut
Manga Tom 4, Rozdział 15
Występuje w Manga
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Zawód Wewnętrzny
Przynależność Kara

Delta (デルタ, Deruta) jest "Wewnętrzna" od organizacji Kara.

Osobowość

Delta ma krótki temperament, który sprawia, że czuje się w tym samym czasie. Jest bardzo skoncentrowana na misjach, a tym samym na przyszłym czasie. Jigen wspomniał, że martwiła się również tym, czym jest próżna.

Wygląd

Wygląd Delty

Pełny wygląd Delty.

Delta ma długie, kręcone włosy i niezwykłe oczy, z pionowymi liniami biegnącymi wzdłuż linii brzegowej. Na środku jej czoła ma tatuaż z cyfrą rzymską.

Umiejętności

Delta udowodniła, że ma ogromną siłę, może kopać stół i łamać go przy ścianie.

Biografia

Ao

Delta uczestniczy w spotkaniu Jigen, aby omówić pilną sytuację związaną z brakującym "statkiem". Kiedy Jigen rozprawił się z genjutsu, powiedział, że muszą odzyskać statek za wszelką cenę.

Kawaki

Podczas kolacji z Jigenem, Delta martwi się o Koji Kashin próbującego powtórzyć Kawakiego. Po wysłuchaniu argumentacji Jigena, gniewnie odrzuca stół i domaga się, aby dowódca wiedział, że Jigen wyjaśnia, jak długo trwa regeneracja naczynia. Delta otrzymuje później pozwolenie od Jigena, by samemu sprawdzić postępy misji i złożyć mu raport, jeśli są jakieś problemy.

Delta i Koji przybywają do Konohy

Delta i Koji przybywają do Konohy.

Dołączyła do Koji z daleka i została zapytana przez niego, czy przyniosła zewnątrzną, które potwierdziła, że przywiozła Garō, by odzyskał Kawakiego. Patrzyła, jak wyzywający Kawaki atakuje Garō. Delta była także zaskoczona, gdy dowiedział się, że Boruto Uzumaki ma w posiadaniu Kamy. Po tym, jak Kawaki zabił Garō i zemdlał z powodu przegrzania, Delta uznała, że nadszedł czas, by pozbyć się ninja Konohy i odzyskać Kawakiego. Koji twierdził, że Boruto mający Kāmę uzasadniło dalszą obserwację przed podjęciem działań, i że wraz z katastrofą sterowca było nieuniknione, że świat dowie się o istnieniu Kary. Później wraz z Koji przybyli do głównej bramy Konohagakure, by odzyskać Kawakiego. Delta stwierdziła, że będzie to trudne do infiltracji. Pomimo tego oświadczenia, kazano jej zostać w ukryciu przez Koji, który wszedł do wioski bez niczego.

Ciekawostki

  • "Delta" jest czwartą literą alfabetu greckiego.