FANDOM

Decyzja Hanabi
PoprzedniNastępny
Decyzja Hanabi.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Odcinek 390
Data Emisji 04.12.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Decyzja Hanabi jest 390 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy Hanabi nadal trenuje z ojcem, myśli do siebie, że ona jest przeznaczona, aby być silniejsza niż jej siostra. Później zostaje poinformowana przez Natsu, że Hinata będzie uczestniczyła w egzaminie na Chūnina, ale Hanabi zauważa, że to strata czasu. Kiedy Natsu mówi jej, że Hinata jest ciężko ranna po walce z Nejim, Hanabi pędzi do szpitala Konohy. Zapytała się dlaczego nie wycofała się, Hinata odpowiada, że ona nie podda się i mówi, iż to jej własna droga. Później Hanabi ogląda walkę między Nejim a Uzumakim. Potem Hanabi widzimy, gdy próbuje wykonać Hakkeshō Kaiten pod nadzorem ojca, ale ją nie opanowuje. Gdy Hanabi obserwuje Hinatę i Nejiego to zastanawia się, dlaczego jest teraz ojciec przekonany skoro uznano ją za porażkę. Później po powrocie do wioski z podróży, Hanabi i jej ojciec zostają poinformowani o inwazji Akatsuki na Konohagakure i natychmiast widzą zniszczoną wioskę. Później są w szoku, gdy dowiadują się o walce Hinacie przeciwko Painowi na własną rękę. Widząc jak Hinata nie poddaje się i dąży swoją drogą, Hanabi zaczyna podziwiać siostrę i jest gotowa poszukać swojej drogi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki