FANDOM

Chiyo i Sakura
PoprzedniNastępny
Tom 30.jpg
Informacje
Tom 30
Okładka Chiyo
Naruto Uzumaki
Sakura Haruno

Chiyo i Sakura jest 30 tomem mangi Naruto.

Rozdział 263

Głos gniewu

Sasori i Deidara zostają poinstruowani, jak sobie poradzić z drużyną 7 i drużyną Gaia oraz jak pochwycić jinchūriki dziewięcioogoniastego lisa. Obie drużyny zanim mogą się włamać do kryjówki wroga muszą znaleźć sposób i zniszczyć barierę ochronną. Pięć notatek muszą zostać usunięte równocześnie, a zatem drużyna Gaia rozdziela się, odnajduje notatki i wyrywa. Natychmiast zostają zaatakowani przez własne klony. Tymczasem drużyna 7 włamuje się do kryjówki, a w niej odnajduje ciało Gaary oraz dwóch członków Akatsuki - Deidarę i Saoriego.

Rozdział 264

Sztuka Sasoriego

Rozdział 265

Chiyo i Sakura

Rozdział 266

Pojawia się Sasori

W Sunagakure rada Suny omawia porwanie Gaary. Niektórzy radni sugerują, że to było błogosławieństwo, okazja, by w końcu pozbyć się jinchūrikiego z osady. Inni przynajmniej zgodzili się, że nie warto było szukać Gaary, pamiętając kombplikacje, które powstały rok wcześniej, kiedy Sunagakure poszukiwała Trzeciego Kazekage. Gdzie indziej, Naruto atakuje Deidarę który unika ataku, wskazując, jak specyficzna jest dla każdego, kto chce z powrotem Gaarę, zazwyczaj jinchūrikiego gardzą. Tymczasem Sasori zauważa, że Chiyo kontroluje Sakurą jak marionetką, aby pomóc jej w unikach. On wychodzi z gruzów Hiruko i Chyio jest zdumiona, że wciąż wygląda jak chłopiec, ze względu na które złożyło się marionetką. Zdeterminowany, aby udowodnić babci, że nie będzie tak łatwo w pokonaniu, odsłania kolejną marionetkę: Trzeci Kazekage.

Rozdział 267

Gwałtowna determinacja

Chiyo uświadamia sobie, że Sasori był odpowiedzialny za zniknięcie kilka lat temu i śmierć Trzeciego Kazekage. Uwzględniając dodania Trzeciego do kolekcji lalek, Sasori atakuje Chiyo i Sakurę. Chociaż Chiyo kontroluje Sakurę jak marionetkę, aby pomóc jej uniknąć trujących ataków Trzeciego, ale zostają przytłoczeni atakami marionetki. Chiyo decyduje się wydobyć matkę i ojca, pierwszymi stworzonymi lalkami przez Sasoriego, aby zablokować Trzeciego.

Rozdział 268

Walka marionetek

Marionetki matka i ojciec zostali stworzeni przez Sasoriego mający wyglądać i służyć funkcję swoich rodziców, po ich śmierci, gdy był młody. Ponieważ były one tylko marionetkami, nie mogły dać mu miłości i stracił zainteresowanie nimi, pozostawiając je w posiadaniu Chiyo. Chiyo walczy z marionetką Trzeciego Kazekage z nimi i są one w stanie pokonać go w normalnej walce. Po tym gdu trzeci był człowiekiem, zachowuje wszystkie możliwości, które pojawiły się w życiu, w tym uwolnienie magnesu. Sasori neutralizuje kukiełki z magnetycznym piaskim i atakuje Chiyo i Sakurę z nim.

Rozdział 269

Co mogę zrobić?

Rozdział 270

Błąd w obliczeniach

Rozdział 271

Nieznane umiejętności

Na drugiej stronie okładki

Naruto wraz z dwiema drużynami dociera do kryjówki "Brzasku", ale wewnątrz znajduje jedynie zniekształcone ciało Gaary. Rozwścieczony Naruto daje się zwabić Deidarze, a na drodze Sakury i Chiyo staje Sasori.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki