FANDOM

"Chłopiec z Sharinganem"
PoprzedniNastępny
Chłopiec z Sharinganem
Informacje
Opening Baton Road
Ending Sayonara Moon Town
Japoński 写輪眼の少年
Rōmaji Sharingan no Shōnen
Angielski The Boy with the Sharingan
Polski Chłopiec z Sharinganem
Odcinek 20
Wątek Siódmy Hokage i Księżyc Szkarłatnego Kwiatu
Manga Rozdział 700+2, Rozdział 700+3, Rozdział 700+4
Data Emisji 16.08.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Czasoprzestrzenne Dōjutsu Shina Uchiha

Technika Manipulacji Narzędziami

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.
"Chłopiec z Sharinganem" (写輪眼の少年, Sharingan no Shōnen) jest 20. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Sasuke zmaga się z postacią w kapturze, która atakuje go kusarigama. Sasuke blokuje go swoim mieczem, a drogą Chidori przebija broń mieczem i figurą, pchając je w dół. Jego napastnik jest małym, bladym chłopcem z Sharinganem, ubrany w herb Uchiha, który ucieka. Sarada wraca do biura Hokage, chcąc zapytać go, gdzie jest jej ojciec. Naruto otrzymuje wiadomość od Sasuke przez jastrzębia o chłopcu z Sharinganem. Naruto konsultuje się z Kakashim, który przypuszcza, że może być związany z określoną osobą. Chłopiec spotyka się z zakapturzonym mężczyzną, który pyta o Sasuke, chcąc zabić go za zabicie Itachiego. Kiedy przybywa do biura Naruto, Sarada podsłuchuje go, jak mówi, że musi opuścić osadę w celu spotkania się z Sasuke. Tymczasem Chōchō spotyka Saradę przy bramach. Naruto pyta Shikamaru, aby powiedział Boruto, że jest mu przykro, i wyrusza. Chwilę później przybywa Boruto z obiadem od Hinaty. Chłopak poczuł się, zawiedziony, że ojca już nie było, ale Sarada proponuje zabrać obiad do Naruto i rusza razem z Chōchō. Kiedy wychodzą, obaj są obserwowani przez chłopca i szpiegującą istotą z Sharinganem. Shin rozkazał chłopcu, żeby porwać Saradę. Shin pojawia się przed Sarada i Chōchō, atakuje je, ale nagle pojawia się Naruto, który ratuje dziewczyny. W tym momencie Shin ujawnia Mangekyō Sharingana, a Uzumaki wchodzi w Tryb Mędrca Sześciu Ścieżek. Shin próbuje zaatakować za pomocą zdalnie kontrolowanej broni, którą Naruto blokuje przy użycią rąk z czakry. Shin unika tych rąk Naruto, a tymczasem szpiegująca istota mówi Shinowi, że się wycofują. Po wycofaniu się przeciwników, Chōchō krótki zauważa, że Naruto jest jej ojcem. Uważając, że jest zbyt niebezpieczne, aby dziewczyny wróciły do wioski, Naruto postanowił, żeby poszły z nim na spotkanie Uchihy. Podczas obiadu, Uzumaki opsuje Saradzie jej ojca i porównuje dziewczynę do obojga rodziców. Gdy zbliżają się do miejsca pagody, w pobliżu , gdzie mają spotkać się z Sasuke, Sarada rusza naprzód. Kiedy zbliża się, persfektywa spotkania się z ojcem budzi w niej wzruszenie. Kiedy przybywa, Sasuke dostrzega ją i wyjmuje na nią miecz, pyta się czy ona jest Shinem.

Ciekawostki

  • Po tym jak Naruto blokuje ataki Shina ramionami czakry, Sarada i Chōchō wiedzą, że Naruto ma Dziewięcioogoniastego wewnątrz swgo ciała, podczas gdy w mandze nie wspomina tego faktu.
  • Błąd pojawia się, gdy Shin próbuje złapać ramiona czakry Naruto, które towarzyszą jego shurikenowi na łańcuchu, pomimo faktu, że shuriken został zniszczony przez samego Shina, aby rozpocząć atak na Naruto.

Występujące postacie