FANDOM

Buntan Kurosuki
Buntan Kurosuki 黒鋤文淡 Kurosuki Buntan
Debiut
Anime Odcinek 28
Powieść School Trip Bloodwind Records
Występuje w Anime i powieść
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Przynależność Kirigakure Kirigakure
Drużyna Siedmiu Nowych Mistrzów Miecza
Rodzina
Raiga Kurosuki (Ojciec)
Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy
Jutsu
Raigyo

Raikyū

Narzędzia
Kiba

Tōken

Buntan Kurosuki (黒鋤文淡, Kurosuki Buntan) jest kunoichi z Kirigakure.

Osobowość

Podobnie jak jej sprzymierzeńcy, Buntan ma olbrzymią nienawiść do pokojowej ery Szóstego Mizukage, postrzegając ją jako obrazę dla ich dziedzictwa, ponieważ pozwalają one spokojnie odwiedzać wioskę. Przystępując do Shizumy Hoshigaki, stara się przywrócić erę "Krwawej Mgły" i uzurpować sobie Chōjūrō. Mimo, że nigdy go nie spotkała, bardzo lubi swojego ojca i wydaje się, że ma pretensje do Naruto o zabicie go. Z pozoru ma romatyczną sympatię Shizumy, widzianą z jej tulenia się do niego. W walce ma wielkie zaufanie do swoich umiejętności, postrzegając uczniów, takich jak Boruto Uzumaki i Sarada Uchiha, jako będący pod nią. Pod tym sadystycznym i arganckim zachowaniem jest jednak dużą niepewność. Nigdy nie znając ojca i wtchowywana przez matkę, która nie okazała miłości, Buntan desperacko próbowała udowodnić swoją wartość. W związku tym czuje, że moc uzyskana dzięki rodowodzie, takim jak Kekkei Genkai jest oszustwem.

Wygląd

Buntan to młoda kobieta średniej wielkości i szczupła, zbudowana z krótkich i prostych grzebieniowych blond, niebieskich oczu i ostrych zębów. Nosi czerwoną, prążkowaną i bez rękawów sukienkę z krótką spódniczką i legginsami o tym samym kroju. Oprócz rękojeści miecza nosi również ochraniacz na czoło i długie rękawy na nadgarstku. Po wypowiedzeniu wojny przez Shizumę zakłada czarny płaszcz z jinbaori z długimi rękawami, o jasnobrązowej podszewce i szarej obszywce, owinięty na ramiona w stylu peleryny.

Umiejętności

Buntan jest pełnowartościowym shinobi z Kiri. Była na tyle uzdolniona, że Shizuma zwerbował ją, by była właścicielką Kiby w jego Siedmiu Nowych Mistrzów Miecza.

Ninjutsu

Transformacja Natury

Buntan może używać czakry uwolnienie błyskawicy, aby zwiększyć siłę ataków. Porównując jej uwolnienie błyskawicy do Boruto, wspominała, że jej było znacznie silniejsze. Podobnie jak jej zmarły ojciec, Buntan jest biegła w różnych technikach oświetleniowych, w tym tworzenie kulek, zbroi i stworzeń atakujących siebie.

Kenjutsu

Buntan używa Kibę

Buntan używa Kibę.

Buntan wykazuje szczególną zaawansowaną umiejętność w kenjutsu, zdolną do spokojnego odwrócenia zapory shurikenów samym jej ostrzem. Ponadto jej biegłość w nim pozwala jej używać go jednocześnie z jej błyskawicą. To pozwala jej szybko dostosować się do używania Kiby, co również pokazuje, że jest obosiecznym mistrzem. Dzięki błyskawicznym właściwościom tych bliźniaczych ostrzy, Buntan jest w stanie znacznie zwiększyć swoje ataki, a także pobudzić samą siebie. Doskonale radzi sobie również z kontrolowaniem Kiby, pozwalając jej atakować z dużej odległości i z wielu kierunków jednocześnie.

Biografia

Przeszłość

Jako dziecko Buntan wychowywała wyłącznie matka, która przypominała jej, że jest bezwartościowa, tak jak jej ojciec Raiga, który nie był świadom istnienia Buntana.

Szkolna Wycieczka

Buntan otrzymuje Kibę

Buntan otrzymuje Kibę.

Gdy Shizuma zbliżył się do Kagury Karatashi, towarzyszył mu Buntan i jego towarzysze , w którym chroniła Shizumę przed atakiem shukenami Boruto. Później towarzyszyła Shizumie i jego grupie, kiedy Kagura zabrał ich do skarca mieczy shinobi. Po otwarciu pojemnika, Buntan wzięła miecz ojca, Kibę i użyła ich na marionetki ochraniające pomieszczenie. Później, w ich kryjówce, Buntan powiedziała Shizumie, że teraz mają miecze i Kagurę, mogą rozpocząć rewolucję.

Buntan walczy z Saradą

Buntan walczy z Saradą.

Po przybyciu do memorialnego parku w nocy grupa zebrała miecze przygotowując się do zniszczenia Kamienia Pamięci. Zanim udało się, stanęli w obliczu Boruto i Sarady, którym towarzyszył Chōjūrō. Korzystając z okazji, aby zabić Mizukage, Shizuma wzniósł mglistą barierę wokół ostaczającego obszaru. Ichirōta Oniyuzu użył Shibuki na ziemię, prowadząc opadającego w prześć Buntan i Saradę. Gdy Buntan zaczęła atakować Saradę i nią rządzić, starała się zachowywać dystans, aby nie zostać złapanym w genjutsu i atakowała przy użyciu zanurzonej ryby. Podczas walki Sarada zdołała skopiować część technik Buntan prowadząc do impasu, dopóki Buntan nie została wprowadzona w genjutsu. Korzystając z wodoru zbudowanego z ryb, Sarada użyła wybuchowej notatki, aby zapalić jaskinię, co spowodowało eksplozję, która wybiła Buntana. Wkrótce została zatrzymana przez Chōjūrō. Po tym, jak grupa została pokonana i zaokrąglona, zdarzenie zostało obięte przez Mizukage, a Buntan i jej grupa, oprócz Kagury, zostali wysłani do więzienia w celu rehabilitacji.

Ciekawostki

  • "Buntan" to rodzaj cytrusów o smaku grejpfruta, znany jako "pomelo". Kurosuki (黒 鋤) oznacza czarny pik lub czarny pług.
  • Podobnie jak w przypadku Raigi, nazwisko rodowe Buntana było konsekwentnie podawane jako materiał w materiałach promocyjnych, ale było napisane jako Kurosuki (黒 鋤, dosłownie: czarny pik) w końcówce kredytów dla anime.