FANDOM

Bunpuku
Bunpuku.png

(分福, Bunpuku)

Debiut
Manga Tom 69, Rozdział 660
Anime Odcinek 392
Występuje w Manga i anime
Głosy
Status Profesjonalny
Data Urodzin 9 Luty
Płeć Mężczyzna.png Mężczyzna
Waga 38,2 kg
Grupa Krwi O
Klasyfikacja Jinchūriki
Zawód Ksiądz
Bijū Shukaku (Formy)
Przynależność Sunagakure.png Sunagakure

Bunpuku był starszym kapłanem Sunagakure i jeden z byłych jinchūriki Shukaku.

Wygląd

Był starszym człowiekiem i jak większość księży, jego głowa była łysa. Miał długie krzaczaste wąsy i brodę, a także miał ciężkie powieki na zapadających się oczach. Jego strój był powszechnie noszony przez kapłanów z ponad-długimi rękawami i ciemnym kolorze kimono. W dłoniach, Bunbuku miał napisy "Akceptuję" i "Serce".

Osobowość

Bunpuku był życzliwy i mądrym człowiekiem. Chociaż odrzucany przez mieszkańców z powodu ogoniastej bestii wewnątrz niego, ksiądz wciąż myślał o Shukaku jako o swoim przyjacielu. Uważał, że ludzie mogą zaakceptować i zrozumieć siebie nawzajem, nawet jeśli jeden z nim jest bestią. Bo traktuje się z szacunkiem ogoniastą bestię, Bunpuku przypomniał demonowi od Mędrca Sześciu Ścieżek.

Umiejętności

Ukryte serce.png

Kanji napisane na dłoniach Bunpuku.

Jako jinchūriki Shukaku, Bunpuku został obdarzony ogromnymi rezerwami szczególnie silnej czakry i dostępu do zdolności Shukaku, takich jak manipulacja piasku. Bunpuku był w stanie utrzymać zwierzę pod kontrolą przez długi okres czasu bez dodatkowego podparcia takich jak klatka powstrzymana zwierzę. Ponadto, nigdy nie Bunpuku uległ degradacji umysłowej wywołanej przez bycie jinchūriki Shukaku, gdyż mają lepsze relacje z ogoniastymi bestiami.

Historia

Przeszłość

Shukaku uzupełniając Bunpuku.png

Shukaku uzupełniając Bunpuku.

Podobnie jak wszystkie jinchūriki, Bunpuku obawiano i pogardzano przez mieszkańców, jak i takich, którzy zamknęli go w lochu. Podczas rozmowy z bestią,Shukaku spytał Bunbuku jakby był zdenerwowany faktem, że wszyscy mieszkańcy go unikają, i że może rozmawiać tylko z nim. Ksiądz zauważył, że gdyby miał być oddzielony od demona, będzie martwy, bo był jinchūrikim. Shukaku przypomniał mu o Mędrcu Sześciu Ścieżek, doprowadzając starszego księdza do łez. Bunbuku podziękował Shukaku, zwracając uwagę, że były one traktowane bardzo uprzejmą troską. Dodał jeszcze, że znajdzie się ktoś, kto uratuje Shukaku i poprowadzi go w przyszłość.

Przez lata, ludzie w Sunagakure wierzyli, że Shukaku był tego żywym wcieleniem księdza.

Ciekawostki

  • Bunbuku Chagama to japońska legenda o Tanuki, który wykorzystuje swoje uprawienia zmieniając kształt nagradzając starego człowieka, który uratował za jego dobroć.
  • Gaara, ostatni jinchūriki Shukaku ma na czole "Miłość". Dwa napisy na rękach Bunbaku w rzeczywistości składają słowo "Miłość".
  • W anime, został określony jako pierwszy jinchūriki Shukaku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki