FANDOM

Boskie Drzewo
PoprzedniNastępny
Boskie Drzewo.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Odcinek 381
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 645, Rozdział 646
Data Emisji 09.10.20014
Postacie
Kaguya Ōtsutsuki
Jutsu
Oyako Rasengan
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Boskie Drzewo jest 381 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Sentymentalnie zamyślony, dumny ze swojego syna, Minato stwierdza, że obecność Naruto oddaje poczucie pewności, że w dwóch nich obok siebie, nie ma nic, że nie może być realizowany. Rzeczywiście znajome uczucie, przypomina czasy spędzone z jego zmarłą żoną. Na granicy łez, mamrocząc, że chce spędzić więcej czasu razem ze swoim synem, Minato jest wciągany do rzeczywistości słowami syna, zapewnił, że prawdziwi mężczyźni wiedzą o wzajemnych uczuciach bez wymiany słownej. Jak MInato poczynia przygotowania, po raz kolejny z powagi sytuacji staje się jasne, gdy Naruto wchodzi w tryb ogoniastej bestii, spiesząc się niedbale, tylko Tobirama wyjawia sarkastycznie swoją wiarę w zdolności psychiczne Naruto, zważając, że Naruto zapomniał, iż tylko senjutsu było skuteczne na przeciwnika, wątpliwości Tobiramy udowodniły, tylko, jak Naruto wpada w panikę. Kurama śmieje się z sytuacji, głosi, że Uzumaki przewyższył poprzednich Hokage - głupotą. Konieczność przypomnienia, że może pomieszać czakrę z czakrą senjutsu, Kurama przypomniał mu to tym, gdy spotkali się z Nagato, i gdy Uzumaki wszedł w Tryb Mędrca to czakra lisa połączyła się. Druga połowa Kuramy mówi Minato, że jest gotów do wejścia w tryb ogoniastej bestii, aby zapewnić silne wsparcie synowi. Dzięki wysokiemu znakowi Tobirama pojawił się za Naruto i Minato udało się wylądować atakując Obito, który ledwo się obronił przeciwnik nim poprzez połączenie ramion czakry i czarnej substancji. W celu zniszczenia czarnej materii, Naruto i Minato przygotowują naturalną energię w parze z kulą ogoniastej bestii, a Obito postanawia postanawia upiec dwa pieczenie na jednym ogniu, zwalniając Dziesięcioogoniastego, zarówno broniąc się od ataku i dalej postępuje plan. Jako ciało Dziesięcioogoniastego zamienia się w masowe drzewo Musekiyōjin zostaje zwolnione, więc gałęzie idą na cały sojusz shinobi, żeby wyssać z nich czakrę, Gyūki mówi Killerowi B, że to ostateczna forma Dziesięcioogoniastego. Gdy Hashirama zauważa okropności, wstrząśnięty, Madara wyjaśnia sytuację, opowiadając historię o pochodzeniu tych shinobi. Madara ujawnia, że odkrył to przez kamienną tablicę klanu Uchiha i odkrycie pokazało mu bezwartościowość rzeczywistą, z ludźmi na zawsze przeklętą nienawiścią i zabijający siebie nawzajem. Sceneria zmienia się na miejscu Obito, on zatrzymuje gałęzie Shinju, zadowolony widząc, że Sojusz shinobi jest na granicy wytrzymałości, mówi im, że mogą spokojnie położyć się, ponieważ ich nieszczęście wkrótce dobiegnie końca, gdy kwiat zakwitnie do wykonania Mugen Tsukuyomi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki