FANDOM

Asura Ōtsutsuki
Asura Ōtsutsuki
大筒木アシュラ, Ōtsutsuki Asura
Debiut
Manga Tom 49, Rozdział 462
Anime Odcinek 203
Film Film
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Występuje w Manga, anime, gra i film
Głosy
Japoński Ōki Sugiyama

Momoko Ōhara

Status Profesjonalny
Data Urodzin 8 Czerwiec
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Status Nie żyje
Klasyfikacja Mędrzec, Sensor
Kekkei Genkai Mokuton Uwolnienie Drewna
Przynależność Kraj Przodków Kraj Przodków
Klan Klan Ōtsutsuki. Klan Ōtsutsuki
Rodzina
Hagoromo Ōtsutsuki (Ojciec)

Indra Ōtsutsuki (Brat)
Kaguya Ōtsutsuki (Babcia)
Tenji (Dziadek)
Hamura Ōtsutsuki (Wujek)
Kanna (Żona)

Czakra Natury
Raiton Uwolnienie Błyskawicy

Mokuton Uwolnienie Drewna
Katon Uwolnienie Ognia
Fūton Uwolnienie Wiatru
Suiton Uwolnienie Wody
Yōton Uwolnienie Yang
Inton Uwolnienie Yin
Onmyōton Uwolnienie Yin-Yang
Doton Uwolnienie Ziemi

Jutsu
Amenomihashira

Fūjinheki
Gudōdama
Shōsen Jutsu
Uwolnienie Wiatru: Wirująca Kula Wiatru

Asura Ōtsutsuki (大筒木アシュラ, Ōtsutsuki Asura) był młodszym synem Hagoromo Ōtsutsuki. Choć nie był oczywistym następcą, to przejął nauki ojca, w wyniku czego musiał zmierzyć się z jego starszym bratem, Indrą. Asura jest uznany za pochodzenie klanów Senju i Uzumaki.

Osobowość

Wygląd

Asura miał krótkie, spiczaste i brązowe włosy, które zostały później obwinięte w bandaże. Posiadł surowe rysy twarzy. W późniejszych latach miał bardziej wyraźną linię szczęki i krótką kozią bródkę podobną do jego ojca. Nosił kimono z zdobioną magatamą wokół kołnierza. Pod kimono nosił czarny kombinezon na całym ciele.

Umiejętności

Ninshū

Rikudō Sennin Mōdo

Gudōdama

Bukijutsu

Biografia

Przeszłość

Asura i Indra wraz z ich ojcem

Asura i Indra wraz z ich ojcem.

W anime, Asura urodził się z problemami, które doprowadziły do wczesnej śmierci matki. Pomimo tej utraty, Asura był spokojny i radosny, spędzając czasobok swojego ojca, brata albo bawiąc się z dziećmi ze wsi. Kiedy dorósł, obaj chłopacy zaczęli uczyć się Ninshū pod ich ojcem w nadziei, że jeden z nich stanie się następcą. Jako dziecko, Asura żył w cieniu geniuszu brata - Indry. Nie zwykazywał naturalnego talentu, Asura zdał sobie sprawę z wartości innych i sił przyjaciół oraz sojuszników. W końcu obudził własną siłę, która zrównała się z Indrą. W anime, wciąż podziwiając talent brata, wzbudził niepokój Indry, gdy rozwinął się przez lata.

Dziedzictwo

Ciekawostki

  • Rywalizacja Indry i Asury oraz ich potomków (Uchiha i Senju) wywodzi się z religii buddyjskich i hinduistycznych, gdzie bogowie, prowadzeni przez Indre, ciągle walczą z Asurami.
  • Asura wierzył, że miłość jest kluczem do pokoju, więc możliwe jest, że "Wola Ognia" Hashiramy Senju powstała z jego przekonań.
  • Podobnie jak jego ojciec, Asura dzierżył shakujō w walce. Jego wybór broni może symbolizować jego pragnienie miłości i pokoju, podczas gdy wybór jego brata może symbolizować jego żądzę władzy.
  • Dzięki wykorzystaniu cienistych klonów podczas korzystania z Tryb Ogoniastej Bestii iTrubu Sześciu Ścieżek, Naruto mógł połączyć trzy awatary w jeden, trzypiętrowy, sześciobromny konstrukt, podobny do używanego przez Asurę.
  • Jego bohater bitwy jest przystojny jego imię, jak Asura są często przedstawiane jako wojujące istoty z trzech twarzy i sześciu ramion. Ścieżka Asury jest przedstawiona w ten sam sposób.