FANDOM

Aoda
Aoda.png
(アオダ, Aoda)
Debiut
Manga Rozdział 633
Anime Odcinek 373
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Występuję w Manga, anime i gra
Głosy
Japoński Kōsuke Gotō
Status Profesjonalny
Data Urodzin 1 Październik
Przynależność Jaskinia Ryūchi.png Jaskinia Ryūchi

Aoda jest mieszkańcem jaskini Ryūchi i osobistym przywołańcem Sasuke Uchihy.

Wygląd

Aoda jest dużym niebieskim wężem z lekkimi zielonymi oczami i jest łatwo porównywalny wielkością do największych przywołańców. Podobnie jak reszta węży, Aoda posiada duże, wrażliwe receptory na podczerwień jego pyska.

Osobowość

W przeciwieństwie do Mandy, Aoda wydaje się być bardzo łagodnie wychowany i pełny szacunku wobec przywołującego, jak pokazano, gdy mówił Sasuke dodawał przyrostek "sama", a nawet sumiennie przestrzega jego rozkazy bez konieczności bycia kontrolowanym. Aoda także zapytał Sasuke czym może służyć, gdy został przywołany.

Umiejętności

Jako wąż, Aoda jest bardzo szybki i zwinny, skutecznie poruszając się pomiędzy całej armii Dziesięcioogoniastych, unikając wszystkich ataków.

Historia

Drużyno Siódma, zbiórka!.png

Aoda wraz z Katsuyu i Gamakichi, przywołani do walki.

Po przybycie Sasuke na polu bitwy, Aoda został przywołany wraz Katsuyu i Gamakichi przez Sakurę i Naruto. Aoda zapytał czym może służyć, a Sasuke odpowiedział, żeby pełzł przez linię wroga i dostał się do głównego ciała Dziesięcioogoniastego. Czyniąc to Sasuke objawił Susanoo na szczycie węża i użył Enton: Susanoo Kagutsuchi, która połączona z Fūton: Chōōdama Rasenshuriken Naruto pojawiła się technika Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki. Później, kiedy Obito Uchiha był kontrolowany przez Madarę Uchihę, Sasuke rozkazał Aodzie zabrać go do Obito, gdy tylko wąż został przechwycony przez Dziesięcioogoniastego, Sasuke oznajmił mu, że jego pomoc jest już nie potrzebna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki