FANDOM

Anioł Śmierci
PoprzedniNastępny
Anioł Śmierci.png
Informacje
Opening Newsong
Ending By My Side
Odcinek 252
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Przygotowania
Manga Rozdział 508, Rozdział 509
Data Emisji 01.03.2012
Postacie
Kie
Jutsu
Kami no Shisha no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Anioł Śmierci jest 252 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy Tobi opuszcza cmentarzysko gór, Zetsu pojawia się, aby zobaczyć go. Tobi zostaje zatrzymany przez Kabuto, który pyta go, gdzie idzie. Tobi odpowiada, że to był żaden z jego obaw, ale mówi, że idzie do Amegakure, do którego Kabuto pokazuje przebiegły uśmiech po ich krótkiej rozmowy. Tobi przybywa do Amegakure, i natychmiast ma do czynienia z Konan. Tobi pyta ją, gdzie ukryła ciało Nagato, a dokładniej - Rinnegan. Po krótkiej wymianie słów, Konan i Tobi rozpoczęli walkę na jeziorze Amegakure. Tobi odpowiada, mówiąc, że nie będzie go łatwo na nią tylko dlatego, że była członkiem Akatsuki. Tobi pyta, co takiego jest w Naruto, że Nagato i Konan zdradzili go, ona odpowiedziała, Uzumaki jest usposobieniem i niesie światło kwiatu o nazwie "Nadzieja". Tobi mówi Konan, że on był tym, który namówił Yahiko do założenia Akatsuki, a także dał Nagato Rinnegana. Konan atakuje Tobiego próbując zabić ich obu. Konan przypomina Yahiko i Nagato nazywając sobą most do pokoju i mówi, że ona będzie wsparciem dla obu z nich. Konan pyta, czy Tobi rozumie dlaczego go zdradziła. On nie odpowiedział, a ona mówi, że to dlatego, iż on jest ciemnością, a kwiaty będą więdnąć w ciemności. Ona pokazuje swoją ostateczną technikę i dzieli jezioro pod nimi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki