FANDOM

Ameyuri Ringo i jej Ostrze Błyskawicy
PoprzedniNastępny
Ameyuri Ringo i jej Ostrze Błyskawicy
Informacje
Opening Moshimo
Ending Mother
Odcinek 289
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Data Emisji 15.11.2012
Postacie
Yurui

Kayui
Nurui

Jutsu
Kumo-Ryū Damashigiri

Raiton: Bakurai
Raiton: Raiga
Raiton: Sandāgēto>
Ura Kasumigiri
Raitō Jutsu: Rakurai

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Ameyuri Ringo i jej Ostrze Błyskawicy jest 289 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Gdy Gai i Kakashi przygotowują się do przegrupowania swoich sił, otrzymują wiadomość, że jedna z tych jednostek były zaangażowane w walkę z Ameyuri Ringo i decydują, aby udać się do tego miejsca. Gdzie indziej, Ameyuri bezlitosne ataki na członków zespołu Yuri. Yuri umiera, a garstka członków ledwo, nowym liderem drużyny Nurui decyduje, że powinni uciec jak oni nie mają szans z jednym z siedmiu mistrzów miecza. Gdy uciekają, Omoi, który uważa, że powinni oni stać i walczyć, wchodzi w kłótnię z Nurui i Karui próbując stłumić argument do stawienia czoła Ameyuri. Zderzeniu z kunoichi, Omoi wkrótce pokonuje, aż Nurui i Kayui przybywają i zwabiają ją, Ameyuri zauważa, że ona zawsze zapamięta najlepszy koniec. Wkrótce dwóch shinobi ubezwłasnowolnieni przez atak Ameyuri, pozostawiając Omoiego by zwabił po raz kolejny. Używając jej Raiton: Sandāgēto, Ameyuri jest w szoku, widząc ziemię, która pochłania ją i Omoiego na okrytym bagnie. Gdy trzecia dywizja przybywa na czas, by uratować Omoiego, Ameyuri, która pozornie lubi młodego ninję z Kumogakure, daje mu swoje miecze jako pożegnalny prezent.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki