FANDOM

Żółwik
PoprzedniNastępny
Rozdział 643
Informacje
Rozdział 643
Tom 67
Wątek Narodziny Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 380
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Musekiyōjin

Uwolnienie Drewna: Kwitnące Drzewo

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

Żółwik jest 643 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Yin-Kurama kwestionuje Minato o to, czy on zawsze ma miał jego syn dbającego o sytuację dla niego, pytając, czy to było przyczyną jego zapieczętowanego pół yang w niego. Następnie lis mówi Minato to nie jego wina, że ​​jego żona umarła, a Naruto zostaniu jinchūrikim nie było z natury złe. Powracając na pole walki, Naruto i Tobirama przegrupowują się z innymi, a jednocześnie Naruto wyjaśnia fakt, że senjutsu było skuteczne przeciwko ich przeciwniku, Tobirama myśli do siebie, że zdolność Naruto do pracy z jego techniki i wykorzystania senjutsu Hiraishin no Jutsu przypomniał mu znacznie walczenie u boku swojego brata. Odzyskiwaniu z powodu odniesionych ran, Obito ubolewał, że nawet jako jinchūriki bestii, nie mógł sobie pozwolić na działania lekkomyślne, zanim od niechania realizuje plan księżycowego oka. Stworzył ogromne drzewo z czterech otwartych kwiatów, Obito tworzy czterech kul ogoniastych bestii zamiar zniszczyć resztę sojuszu shinobi jednym zamachem. Gdy shinobi ścigają się do czynienia z sytuacją, Tobirama zauważył, że nawet jeśli on i Minato użył techniki Hiraishin no Jutsu teleportując atak, że może każdy wykonać tylko dwa, tylko połowę zagrożenia. Wzywając do brata, Hashirama ponownie błaga Madarę, żeby zakończyli swoje walki, aby mógł poradzić sobie z sytuacją, ale Uchiha stwierdza, że ​​zostały oni ożywieni i jako takie nie będzie miało znaczenia, jeśli zostały złowione w nim. Następnie kwestionuje jego rywala Senju, by pokonać go, czy chce, aby pomóc. Jeden z pozostałych drewnianych klonów Hashiramy za woła do Sojuszu, aby nie stracić nerwy i wyjaśnia swoją strategię do nich. Jednakże Obito z wykorzystaniem odbiorników chakry wznosi barierę, chcąc zatrzymując shinobi z ataku. Jak to skorygować swoją strategię do nowej trudnej sytuacji, Naruto zauważa, że ​​miał plan, ale nie był pewien, czy to działa. Następnie przechodzi pytając o żółwika Minato z nim, łącząc dwie połówki Kurama. Yang połowa Kurama prosi swoją pół yin o pomoc go poprzez użyczenie czakry, do których połowa Yin zauważył, że prosząc siebie samego o pomoc było dziwne.Gdy Obito - owinięty w płaszcz obronny - nadal potępiał Minato wykrzykując, że to dzisiaj jest rocznica śmierci Minato i Kushiny. Zwracając uwagę, że to tylko oznacza, że ​​jutro też są jego urodziny, Naruto mówi Obito, że świat nie skończony, bo nadal istniały w nim. Zakładanie swój płaszcz trybu bestii, woła do ojca, który dziwił się Kushinie, że ich syn dorósł, odpowiada stanowczo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki