FANDOM

Świat marzeń
PoprzedniNastępny
Świat marzeń
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Odcinek 346
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 606, Rozdział 607
Data Emisji 23.01.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Uwolnienie Wody: Osaczenie Filarami
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Świat marzeń jest 346 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Wciąż nie wierząc, Obito podchodzi do ciała Rin, słysząc w swojej głowie słowa Madary i Białego Zetsu. Ominął ciało Kakashiego, zatrzymał się wtedy, gdy dotarł do martwej sylwetki ukochanej. Początkowo chciał wycofać się od ciała kunoichi. Uświadomił sobie, że jest w żywej rzeczywistości i tuli martwą Rin, obiecał, że stworzy świat, w którym będzie żyła i zmieni losy świata. Po powrocie do Madary, tak jak on sam przepowiedział, a kontakt z Białym Zetsu spowodowało, że nikt ich nie widział. W końcu starszy Uchiha mówi młodszemu, aby spojrzał w jego oko, obaj znajdują się w genjutsu, w którym znajduje się wyjaśnienia jego planów. Madara zaczął opowiadać o Mędrcu Sześciu Ścieżek i Dziesięcioogoniastym, ale przedtem stał się młodszy dając przykład jak można stworzyć wymarzony świat. Później, Zetsu i Obito Uchiha podróżują do Amegakure, aby spotka chłopca o imieniu Nagato, który posiadał w sobie wszczepione komórki Senju. Starszy Uchiha powiedział młodszemu, że przed śmiercią udało mu się obudzić Rinnegana i został wszczepiony w Nagato. Również opowiedział o Gedō Mazō, które posiada w sobie komórki Pierwszego Hokage. Potem Madara uczył Obito jak przywołać Statuę. W tym momencie Obito Uchiha wraz z Zetsu spotykają Nagato. Uchiha mówi mu, że jest Madarą Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki